Üyelik İşlemleri Hakkında

 

  • Nasıl üye olurum?

    jaqar.com.tr web sitesine üye olmak için öncelikle ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan ‘’ Hesabım ‘’ sekmesine tıklamalısınız.

    Karşınıza çıkan ekranın sağ tarafında bulunan ‘’ Hızlı Üyelik’’ işlemlerini eksiksiz bir şekilde Kampanya duyuru bilgilendirme, üyelik koşulları ve kişisel verilerin korunmasını kabul ediyorum seçeneklerini de işaretleyerek
    " Üye Ol " butonuna tıklamanızla birlikte web sitemize üyelik işleminiz gerçekleşmiş olacaktır.

     

  • Şifremi ve üyelik bilgilerimi daha sonra değiştirebilir miyim?

    Üyelik ve iletişim bilgilerinizi "Hesabım" sayfasına tıklayarak "Üyelik Bilgilerim" kısmından kolayca güncelleyebilirsiniz. Bilgilerinizin güncel ve doğru olması, siparişlerinizin teslimi konusunda ve size sunacağımız üyelik fırsatları bakımından çok önemlidir
    .

     
  • Üyelik şifremi unuttum ne yapmalıyım?

    Sitemizin üye giriş ekranın altında bulunan ‘şifremi unuttum’ butonuna tıklayarak üye olduğunuz e-posta adresinizi yazıp gönder butonuna bastığınız takdirde yeni şifreniz tarafınıza gönderilecektir.

     
  • Üyelik bilgilerimi daha sonra güncelleyebilir miyim?

    Üyelik bilgilerinizi ‘ Hesabım / Üyelik İşlemlerim’ kısmından güncelleyebilirsiniz.

     
  • jaqar.com.tr ‘den e-posta almak istemiyorsam ne yapmalıyım?

    Bu işlem için yapmanız gerekenler ‘ Hesabım / Üyelik İşlemleri ‘ ne tıklayarak, açılan sayfanın sağ alt köşesinde e-posta ve sms almak istemiyorum kutucuklarını işaretleyip kaydetmeniz yeterli.
 
  • Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorum ne yapmalıyım?

    Üyelik bilgilerinizi güncellemek için “Hesabım”/“Üyelik bilgilerim” yönlendirmesini takip ederek gerekli değişiklikleri yaptıktan sonra “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.
     

Sipariş İşlemleri Hakkında

 
  • jaqar.com.tr' ye üye olmadan sipariş verebilir miyim ?

    Üye olmadan elbette sipariş verme işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Üye olduğunuz takdirde izninize tabii olarak siz değerli müşterilerimize sunacağımız kampanya ve avantajları stokları tükenmeden haberdar etmek için mail ya da mesaj yolu ile gönderi sağlıyoruz.


    Önemli bir hatırlatma kargom nerede süreci üyelik işlemi gerçekleştirilmediği takdirde tarafınızca takip edilememektedir.
     
  • Sepetim nedir?

“Sepetim” ana sayfamızın sağ üst köşesinde bulunmaktadır. Sitemizden beğendiğiniz ürünleriniz eklendikçe kontrollerini sağlayacağınız bir ekran olacaktır.

 
  • Sepetimi nasıl kullanabilirim?

    Sepetim sayfasını ürün sayfalarında gezerken beğendiğiniz ürünlerin üzerinde bulunan ‘Sepete Ekle’ ye tıklayarak hızlıca sipariş verebilirsiniz. Seçmek istediğiniz ürünlerin sepetinize eklenip eklenmediğini kontrol edebilirsiniz, sipariş vermek istediğiniz ürünlerin adetlerini belirleyebilirsiniz. Ya da almak istediğiniz bir üründen vazgeçerseniz sepetime gelerek ürün detay kısmında ki çarpı ‘ x ‘ tuşuna basarak ürünü silebilirsiniz. Kampanyalar dahilinde size tanımlanan ‘ Hediye Çekleri ‘ bilgisini sepetim bölümünden ‘ Hediye Çekleri’ kısmına yazarak alışverişlerinizde kullanabilirsiniz. Siparişlerinizin KDV dahil toplam tutarını, ödeyeceğiniz kargo bedelini ve kullanılan Çek/Promosyon tutarını sepetim ekranda görebilirsiniz

     
  • Sepetime eklemiş olduğum ürünlerde sonradan ekleme, çıkarma ya da değiştirme yapabilir miyim?

    Sepetim sayfasına gelerek eklediğiniz ürünlerden çıkartma işlemi yapabilir, ürün sayısını düşürüp yükseltebilir ve istediğiniz ürünü yeniden sepetinize ekleyebilirsiniz.

  • Sepetime eklediğim ürünler ne kadar süre kalır?

    Seçmiş olduğunuz ürünler stokta olduğu sürece sepetinizde kalacaktır. Ancak stokları tükenen ürünler sepetinizden otomatik olarak kalkacaktır.
     
  • jaqar.com.tr' den nasıl sipariş verebilirim ?

    Üyelik formunu doldurduktan sonra sırasıyla yapacağınız işlemler;

    1- Satın almak istediğiniz beğendiğiniz tüm ürünleri sepete ekle butonuna tıklayarak sepete ekleyin.
    2- Son kararı vermek için ‘Sepete Git’ butonuna tıklayarak ‘Sepet Ekranına’ gelirsiniz.
    3- Bu ekranda ekleme, çıkarma, değiştirme, adet bilgilesini ve toplam tutar bilgileri görünür.
    4- Değişikliklerinizi yaptıktan sonra ‘Siparişi Tamamla’ butonuna tıklayın.
    5- ‘Adres Bilgileri’ kısmını doldurmalısınız. Bu işlem adımını doğru bir şekilde girmelisiniz.
    6- Adres bilgileriniz doğru ise ‘Siparişi Tamamla’ butonuna basınız.
    7- Karşınızda ödeme ekranı gelecektir. Ödeme tipini seçiniz.
    8- Sayfanın sağ tarafında sipariş özeti mevcuttur. Son kontrolünüzü yine buradan gerçekleştirebilirsiniz.

        ‘’Ön Bilgilendirme Formu & Mesafeli satış sözleşmesi’’ 'ni okudum , onaylıyorum. kısmında ki kutucuk işaretlendikten sonra "Siparişi Tamamla" butonu tıklanarak siparişinizi gerçekleştirilmiş olacaksınız.

 
  •  Siparişimi Nereden Takip Edebilirim?

    Siparişinizi tamamladığınızda açılan son sayfada  yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. oblavion.com sayfasında sağ üst köşede ‘ Kargom Nerede?’ butonuna tıklayarak sipariş detaylarını görebilirsiniz. Ya da anasayfamızın sağ üst köşesinde bulunan  “Hesabım/Siparişlerim” sekmesinden siparişinizle ilgili bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.
   
  • Siparişim eksik teslim edilirse, ne yapmalıyım?
     
  1. Önceliğimiz siparişlerinizin her zaman özenle hazırlanmasıdır.
  2. Paketinizi kargodan teslim almadan önce, paketinizde açılma, ezilme, yırtılma, ıslanma vb. şekilde hasar olup olmadığını mutlaka kontrol ediniz.
  3. Kargo şirketi eğer paketinizi hasar görmüş bir şekilde ve içerisindeki ürün/ürünler eksik şekilde , kargo görevlisinden hasar tespit tutanağı alarak tarafımıza durumu bildiriniz.
  4. Teslim edilen kargo paketinde herhangi bir hasar tespit edilmemiş ancak içerisindeki ürün/ürünlerde eksik tespit ettiyseniz, sipariş bilgileriniz ve eksik ürün/ürünlerin model isimleri ile birlikte [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz.
  • Siparişini verdiğim ürünü almaktan vazgeçersem ne yapmalıyım?

Siparişiniz kargoya verilmediği takdirde ürününüzün siparişini gerçekleştirebilirsiniz. İptal işlemi için [email protected] veya +90 (530) 420 52 42 numaralı hattan firmamıza haber vermelisiniz.

 
  • E-arşiv / E-fatura kargo paketimden çıkmadı, nasıl temin edebilirim?

[email protected] veya +90 (530) 420 52 42 numaralı hattı arayarak e-arşiv ve/veya e-faturanızı istediğiniz mail adresine gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

 

Ödeme Seçenekleri Hakkında

 
  • Hangi ödeme seçeneklerini kullanabiliyoruz?

Kapıda Ödeme (Nakit veya Kredi Kartı), Kredi Kartı, Havale/Eft ile ödeme seçeneklerimiz mevcuttur.

 
  • Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Anlaşmalı olduğumuz bankaların alt limit şartları doğrultusunda, kredi kartınızla taksitli işlem gerçekleştirebilirsiniz, ürün detayında bulunan “Ödeme Seçenekleri” başlığı altından taksit seçeneği mevcut olan tüm bankaları görüntüleyebilirsiniz.

 
  • Havale/ EFT ile nasıl ödeme yapabilirim?

Siparişin verildiği aynı gün içerisinde Havale ya da EFT ile ödemenin yapılmış olması gereklidir. Ödeme için gerekli olan banka bilgiler aşağıdaki gibidir. Dekont açıklamasında ürün sipariş numarasının yazılması gerekmektedir.

Hesap Bilgilerimiz;
Türkiye Finans Katılım Bankası
Şube : İzmir Şube
Hesap No: 3470393-1
Hesap Adı: Fatma Karakullukçu Şahıs Firması
İBAN : TR95 0020 6000 1003 4703 9300 01

 
  • Kapıda ödeme sisteminiz mevcut mu?
 

Kapıda Ödeme sistemimiz bulunmamaktadır.